Fotowedstrijd Open Monumentendag

Hoe verbeeld je plezier? Welke plek in de Krimpenerwaard brengt je plezier? Zend uw foto van ‘plekken van plezier’ in om tijdens de Open Monumentendag 2019 – op 14 september – kans te maken op een waardebon van maar liefst honderd euro of een van de andere prijzen.
U kunt meedoen door uw digitale foto met een impressie van het landelijke Open Monumentendag thema ‘plekken van plezier’ te mailen naar openmonumentendag@krimpenerwaard.nl. Maakt u een foto van de Stolwijkse kermis, uw favoriete kaasboerderij of de ondergaande zon in ons mooie landschap? Of heeft u nog betere ideeën.

Belangrijk is dat de foto een relatie legt tussen het thema plekken van vertier/plezier en Krimpenerwaards erfgoed. Denkt u daarbij aan een historische locatie, gebouw of gebeurtenis. U kunt maximaal drie foto’s insturen. De foto’s zullen beoordeeld worden door leden van fotografiegroepen en wethouder Leon de Wit.
Bij een wedstrijd zijn er ook spelregels, dus ook bij deze fotowedstrijd. Deze staan op www.krimpenerwaard.nl/fotowedstrijd-open-monumentendag.
Genomineerden krijgen per e-mail bericht. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de Open Monumentendag op 14 september 2019 in de Zaag in Krimpen aan de Lek.

Wilt u meer weten, neem dan gerust contact op met Arie Anker van Fotogroep Vlist, via T 06 2001 0878 of E arieencocky@hetnet.nl.

U kunt meedoen door uw digitale foto van het thema: ‘Plekken van Plezier’ vóór 22 augustus te e-mailen naar: openmonumentendag@krimpenerwaard.nl. Belangrijk is dat de foto een relatie legt tussen het thema (plekken van plezier) en het cultuurhistorisch erfgoed in de Krimpenerwaard. Denk aan een historische locatie, gebouw of gebeurtenis. De foto’s worden beoordeeld door leden van fotografiegroepen en wethouder Leon de Wit.
Peter van der Zwaal
secretaris